Utmaning v.5

Åh vad jag fnular och funderar för att komma på utmaningar.
Det är inte så lätt att komma på en ny varje vecka ^^

Därför blir det två den här kommande veckan!
För en kändes lite fjuttigt.

Utmaning nummer ett är en modifierad favorit i repris, men med lite lägre sikte.

Under den här veckan vill jag kunna göra en hel ordentlig push-up!

Utmaning nummer två är en påbyggnad från förra veckan. Det är ju nämligen så att jag numera har som mål att springa 1 km innan varje pass, som uppvärmning så det kommer liksom bli åtminstone 5 km varje vecka, eventuellt mer.
MEN jag vill ju också avancera.

Under den här veckan ska jag någon gång springa 2 km i ett streck utan vila.
Phew, den kommer bli tuff..

Nu är det nästan skrivet i sten, och jag kommer göra allt som står i min makt för att dessa två utmaningar ska vara gjorda om en vecka!

Peppord mottages! OM jag klarar att springa 2 km i streck så kommer det behöva firas i helgen. För det är nämligen VÄLDIGT stort för mig!

Som alltid är det helt okej att vara med på mina utmaningar och de går självklart att modifiera till passande antal/avstånd :)

Önska mig lycka till! ^^

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: tack snälla fina du <3

2011-02-20 @ 21:32:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Milla

hehe ja här i södra sverige är det ju faktiskt skönt väder! Värre blir det väl när jag åker hem till Luleå och där ääre kallt! :)



Lycka till med dina utmaningar!!! Jag hejar på dig!! Du vill och du kan!

2011-02-20 @ 23:42:11
URL: http://gloorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0