Utmaning v.3!

Oh yes! Nu är utmaningen klar och den är genererad av Robert!

Jag har en nemesis. Något som jag helt enkelt inte riktigt klarar av och det är armhävningar, eller push-ups, för att inte åsamka några förväxlingar.

Jag är bara helt sämst på dem!

Så denna veckas utmaning är att innan söndag ska jag klara av några sådana! (ja jag har svårt att göra en ens)

För att få GODKÄNT denna vecka ska jag göra minst 7 stycken på raken.

För att få VÄL GODKÄNT ska jag göra 8-9 stycken på raken.

För att få MYCKET VÄL GODKÄNT måste jag göra 10 stycken eller fler på raken.

Jag har också blivit lovad en överraskning av Robert om jag klarar VG eller mer. Jag gillar överraskningar ^^
Så there you have it!

Någon som tänker joina mig i veckans utmaning?
Jag kan bjuda på en överraskning här på bloggen till alla som väljer att följa med ;)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Snackar vi vanliga push-ups eller knäpush-ups? Klarar nog en vanlig tror jag... skulle gärna vara med. Kanske... Hehe. :P

2011-02-08 @ 22:54:11
URL: http://grammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0