Sweettig söndag :)

Sweettig är förstås en blandning mellan svettig och sweet för er som inte gettade moi poi!

Denna söndag gick jag upp tidigt och begav mig till Strängnäs för att möta upp dels en jag inte träffat på läänge och dels en som jag sett fram emot att träffa ett bra tag nu! Jag talar förstås om min systers vän Isabel och Robine!

Robine, jag och Isabel har varit asgrymma idag! Vi har tagit promenad och sedan spenderat två timmar på gymmet. Dels med ett svettigt triceps och bröst-pass på gymmet och dels med ett Easy Line pass lett av Rockiga Robine.

Robine och jag delar fethet. Ja jo inte bara det att vi är jävligt grymma båda två utan att vi varit ungefär lika feta, och att vi diggar gymmet lika fett. Båda har gått från soffpotatisar till träningomaner. 

Robine är grym på gymmet! JÄÄVLAR vad hon skrek på mig, DET GILLAR JAG!! Energi ska det vara och när man tror att man inte orkar mer så skriker man ut det och nog FAn går det! DET GÅR! Alltid lite till! Och Robine är allt det där lite-tillet. Hon har så jävla mycket lite-till! Envis som jag också förstås!

Kan vara ett av de bästa gympass jag någonsin varit på. En eloge också till Daniel, Robines karlakarl, som med massor av energi sparrade oss tjejer! Jävligt grymt!




Klicka på bilden så kommer du direkt till hennes blogg :)

Kommentarer
Postat av: Robine

Iiihihi, så många fina ord på en sån liten rad. FET-Tack!! Och som sagt - det här gör vi om. Nästa gång ska du få smaka på biceps och axlar tänkte jag. Mitt favvo-favvo pass :D



Btw: Det var nog den bästa bild jag sett av mig själv hahaha!!

2011-02-06 @ 19:03:48
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Robine

Iiihihi, så många fina ord på en sån liten rad. FET-Tack!! Och som sagt - det här gör vi om. Nästa gång ska du få smaka på biceps och axlar tänkte jag. Mitt favvo-favvo pass :D



Btw: Det var nog den bästa bild jag sett av mig själv hahaha!!

2011-02-06 @ 19:06:28
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0