Sweet, sweet träningsvärk!

Jag har saknat att ha träningsvärk! Idag känner jag mig så där mööör i kroppen som man bara kan göra när man har jobbat håårt med den! Det gillar jag! Massor!


Core och yoga stod på schemat idag och det var wonderful! Eller ja... coren är fortfarande SÅDÄR jag tycker inte att det är skitkul, men det är helt okej. Men yoga var helt rätt och det var skönt att få jobba med kroppen på ett annat sätt än det sätt jag gör på gymmet eller på fysträningarna och jag kände mig skönt uppfriskad när passet var slut! 

Har även fått en massa sparrning, motivation och fina ord från mina föräldrar idag när jag berättade om hur det går med mitt nya yrkesval och grejer. De stöttar mig till 100% och de om några får mig verkligen att tro på orden om att jag förtjänar mitt nya liv och att jag kämpat hårt för att komma dit jag är idag. Deras stolthet över mig får mig att vara stolt över mig själv! Det gör mig mer motiverad och mer självsäker. 

Jag går strax och lägger mig med ett fett leende på läpparna och en klapp på min egen axel. Precis vad jag behöver nu när min vikt knasar sig med mig. Jag hoppas på under 91 kg imorgon. Håll tummarna för det för det vore väldigt tråkigt med ett plus den här veckan!

Godnatt mina fina läsare.
Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, allt låter underbart för dig nu tycker jag, förutom att vikthelvetet pendlar upp & ner!

2011-02-04 @ 05:00:10
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny

Underbart att läsa att du kämpar så härt. Hoppas du hinner med vila. OCh tänk inte så myckt på vikten, kan nog ta längre än vad man tror innan den är stabil igen. Det är ju inte en liten resa din kropp har varit med om, och med tanke på all den bra träning på gymet och i löpspåret du gör - ge dig lite tid, stressa inte upp dig för det! Låter helt megacoolt att du har hittat en bana och karriär som är som gjord för dig!! Åhh vad kul!!!! Hoppas vi ses snart stumpan - kram på den fina slimmade vältränade Joy!!!

2011-02-04 @ 09:10:56
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0