Solen går upp

Gårdagen inlägg uteblev för att när jag vaknade på morgonen var jag lite stressad och när jag kom hem på kvällen var jag så himla trött att jag bara tokdäckade. 

Utmaningen går bra och hittills har jag tränat fyra pass på två dagar. Joggingen blev lidande i måndags och igår var det så jääkla halt ute så det gick inte. Jag har dock joggat på gymmet istället. 

På måndagen blev det först ett skönt överkroppspass på gymmet och på kvällen ett nästan privatinstruerat t-box-pass eftersom det bara var jag och en tjej till. 

Igår blev det ett tufft benpass på gymmet och sedan var jag på besök på Eskilstuna Boxningsklubb och provade på lite. 

Fun fact about me!
Jag har faktiskt varit ganska aktiv en gång i tiden, fast inte ens då var jag smal. Jag har både tävlingssimmat och boxats (inte tävlingsboxats).

Jag konstaterade att det är 10 år sedan jag boxades senast och kände mig gammal helt plötsligt. Jag är dock stolt över mig själv! Jag har gruvat mig lite inför att gå på boxningsklubbens konditionspass för att jag vet att det är tuff träning. Och när träningen började trodde jag att jag skulle dö. För första gången på väldigt länge susade tanken "jag kanske bara borde gå härifrån" förbi, men jag körde hela passet med undantag för ett par övningar som jag helt enkelt inte kan göra. Typ hoppa jämfota upp på ringen. HAHA Nähru! Tog mig ut ur den svettiga lokalen lite smått vinglig men med ett leende på läpparna. Jag har en träningsvärk som jag inte haft på länge! UNDERBART!

Joggingen blir lidande även idag för att idag ska jag spela badminton med en vän istället. Blir nog inget gymande heller, men ikväll blir det först core och sen yoga :) Om ni visste hur mycket jag har bränt redan ;)

Nu är det fruukost som gäller ^^

Kommentarer
Postat av: Pletten

Shit, vilket ös!:D Superbra jobbat! Jag kan bara promenera eller jogga, vilket har smugit sig rejält i denna halka. Dock börjar vägarna se hyfsade yt, så imorgon bär det av! Få springa några mil om dagen om jag ska hänga på i din förbännartakt;D

2011-02-02 @ 16:59:21
URL: http://plettensviktblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0