Smått däven :/

Uscha ställde in kvällens T-box för jag känner mig inte alls pigg. Tränat för mycket eller på G att bli sjuk? Troligen sistnämnda och det känns inte alls speciellt kul (vägra att det är mängden träning!!). 

Gick till gymmet i morse och arbetade bort typ 500 kcal, men det gick seegt och kroppen kändes inte alls med på noterna. Synd att jag missar t-boxen ikväll också för idag var det fler än bara jag uppskriven, så det kanske hade blivit ett trevligt gäng. Oh well, hoppas instruktören klarar sig utan mig ;)

Dagen har bestått av vila annars. Har sovit och tagit det lugnt och hoppats på att känslan av inte awesomeness ska försvinna. Det har den inte gjort än :/

Nu står middagen på bordet i alla fall, en kopp te, rallarhalva med paprika och ett ägg. Jag konsumerar förövrigt hur mycket ägg som helst.

Veckans utmaning har fortfarande inte hittats på och jag skulle vara överlycklig om jag fick några förslag!

Jenny kom med förslag om att utmaningen skulle vara något som jag inte vågade/kunde göra när jag började min resa. Men... jag har alltid gett mig fan på saker och skäms inte för speciellt mycket så jag kunde faktiskt inte komma på någonting fastän jag funderade och funderade.

Självklart behöver inte utmaningen vara i träningsväg (även om jag tycker det är fruktansvärt roligt med fysiska utmaningar) utan kan vara vad som helst. I matväg blir lite jobbigt för jag har redan ett ganska strikt kostschema som jag följer till punkt och pricka varje dag och skriver ner vad jag äter och hur många kalorier i en liten bok efter bästa förmåga (ibland, som igår, äter jag ju hemma hos andra och då blir det svårt att veta exakt hur många kalorier, men skriver ändå ner VAD jag åt).

Men som sagt, kom gärna med förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0