Myser in mig

När det är sånt här jävla skit väder (på ren svenska) så finns det egentligen inget att göra förutom det bästa av situationen. Hade tänkt gå på core och yoga ikväll men det hade inneburit att jag hade varit tvungen att gå ut igen och efter mardrömspromenaden hem efter gymmet fick det ta mig tusan vara. 
"Det finns inga dåliga väder"-my ass! 

Men istället blev det en mysig dusch när jag kom hem, sängen blev renbäddad, maten lagades och åts och det blev även undanplockat lite här hemma. Som om det inte vore nog är 4:e maskinen tvätt precis igångsatt! Gissa vem som kommer ha gaalet rena träningskläder imorgon när hon går till gymmet?! JAG!


Så häär sur blir jag av snö!

Hade även ett produktivt möte med PT tidigare och på tisdag ska han instruera mig i mitt nya träningsschema. Det känns bra som tusan. Nu kommer det vara 5 gympass / vecka plus mina två t-boxpass. Kommer säkert slinka in något extra här och där och ibland kommer säkert vissa saker falla bort men nu kommer jag veta exakt vad jag ska träna och NÄR jag ska träna det. Det känns kanon. Då behöver jag inte stå där på gymmet och klia mig i huvudet och försöka minnas vad jag tränade sist. Ja det är riktigt, jag har dåligt minne.

Jag fick också feedback på mitt matintag och han tyckte det såg bra ut så jag var stolt ^^

Fick även lite tips på hur jag ska träna inför utmaningen på tisdag, awesome.

Inspirerad av det gick jag till gymmet direkt efteråt och körde bröst, triceps och rumpa. Bröst och triceps är nog the beef den här veckan och det kommer bli mycket sånt (även om veckan snart är slut) för att förhoppningsvis få ihop ett par push-ups på tisdag. Spännande!

Imorgon är det vägdag för v.3 och jag har stora förhoppningar! Håll tummarna! =D



Nu ska jag snart nanna min otrooligt nördiga men OH så underbara kudde!

1 up!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej hej

Jag skriver till dig för att jag saknar ditt resultat i Rivstartsvecka 5 och nu börjar det närma sig rapport för vecka 6.

Vore kanon om du kunde höra av dig med ett minus eller plus eller kanske bara ”pass” denna veckan!

Har du redan rapporterat ditt resultat och jag har missat det ber jag så hemskt mycket om ursäkt men hoppas att du vill repetera det för mig så uppdaterar jag listan.

Du rapporterar ditt resultat genom en kommentar på bloggen på valfritt inlägg (www.corneliatoneri.blogspot.com) eller per mail till [email protected] eller via ett direktmeddelande till mig på Facebook.

Vill du se hur det gick för gänget vecka 5? Kolla här:

http://corneliatoneri.blogspot.com/2011/02/rivstart-2011-resultat-vecka-5.html

Kram och pepp

Cornelia

2011-02-10 @ 21:00:18
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0