Mitt liv på 30 dagar

Många av er som läser bloggen vet vem jag är, hur jag är och när jag är det. Men det finns också ni som knappt ens vet hur jag ser ut. Så jag tänkte göra som alla andra och köra den här 30-dagars grejen om mig själv.

Ja men ni vet, den här:

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mitt favoritpass
Dag 04 - Min musik
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Mina föräldrar
Dag 07 - Mina svaga sidor
Dag 08 - Mina starka sidor
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min träningsväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Om saknad
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Brev till mig själv
Dag 21 - Min kreativa sida
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att skratta
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Bästa fotot
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Om jag var rik skulle jag...
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Formcheck


Jag tänkte börja idag :) Och detta beror förstås på att jag tycker att ni ska slippa höra mitt gnäll om att vikten inte går neråt hela tiden ;) Så nu fick jag in det i en flik här också hahaha =D

Kommentarer
Postat av: Robine

Nyfniiken!

2011-02-04 @ 12:48:13
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0