Kny 10 going 11

26/4-1999

Hej dagboken!
idag ska Jag gå till doktorn. och ta blodprov dom ska kolla min ämnesomsättning (hoppas jag skrev rätt) och sen efter skolan ska jag gå och klippa bort mitt långa hår så här ser jag ut (bild på en streckgubbe med långt hår) jag kommer se ut så här (bild på en streckgubbe med lite kortare hår)

Hej då
Joy

29/4-1999

Hej dagboken!
idag trampade jag snett 3 gånger på min onda-blåsa-fot. Jag hatar torsdagar. lixom Jag hatar torsdagar för att jag alltid råkar illa ut på torsdagar.
aja i alla fall så dog jag inte.

Hej då
Joy


Jag var ganska dålig på att skriva dagbok när jag var liten. I den andra dagboken jag har från när jag var riktigt liten är det mesta överstruket eller överkladdat med tippex. Sidor är urrivna och jag kan för mitt liv inte minnas vad det var som stod som var så viktigt att det inte fick finnas kvar.

Gillar inställningen som 10-11 åring att "jag i alla fall inte dog" ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0