Inte sjuk än!

Känner mig lite piggare idag, har fått sova, typ, inatt. Vet inte vad katterna har fått för sig men helt plötsligt har de vänt på dygnet och tycker att det är roligt att kuta omkring mitt i natten. Det ska jag minsann sätta P för.


Idag står plugg på schemat. Ska även försöka ta mig en sväng till gymmet och på eftermiddagen ska jag göra ett besök hos min konsulent och se hur det går med min utbildning och hoppas på att jag får mäta mig idag. Tror det har hänt en hel del på centimetrarna nämligen och det skulle vara uppiggande nu när vikten går så trögt. Den här gången ska jag inte heller äta precis innnan jag går dit. Det var ju jäklarns dumt sist.

Tänkte även ge er en fortsättning på mitt liv på 30 dagar idag med rubriken "Mitt favoritpass" :)


Kramar och solsken till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0