Inte nog med..

Inte nog med att det är alla hjärtans dag så är det ju också MÅNDAG idag!
Ååh och jag hörde alla suck och stånk och stön från er ääända hit till min lilla etta!
Jag förstår inte riktigt den här måndagsångesten (å andra sidan har jag inte ett 7-4 jobb heller). Jag har alltid känt att det är lite skönt med måndagar och att allt blir som det ska vara :)

Idag står T-box på schemat och jag känner mig sjukt taggad för den här veckan! Jag tror det kommer bli en helt galet awesome vecka! Imorgon ska jag träffa PT för att få mitt träningsschema och jag är såå nyfiken!
Ja det är helt riktigt min positiva attityd har laddat batterierna och INGET ska få sänka mig den här veckan, absolut ingenting! Jag är stark, jag är snygg och jag gör förbannat bra saker just nu!
I övrigt går den här hjärtans dagen ut på plugg för att jag ska slippa göra det senare i veckan!
Ibland kan jag planera i förväg, men det är inte så ofta ^^

Sitter ni på spänn inför veckans utmaning?
Förra veckans utmaning får kvarstå, jag klarar inte att göra 7 armhävningar än. Det är liksom inte ens i närheten av en. Så när jag börjar känna att jag kan lite mer då kommer den utmaningen tillbaka. Men jag har ju i alla fall provat, inte sant? ;)

Senare idag kommer en helt ny för den här veckan!




Kör stenhårt den här veckan.
Kny-style!
;)

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Wow, vad duktig du har varit!! <3

2011-02-14 @ 12:39:06
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: tack snälla fina du <3 vad gullig du är!! <3



har du några tips till mig som är i början av min resa? =) <3

2011-02-14 @ 13:43:05
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0