I goes facebook

Jag har ju varit lite hemlig. Men nu är det slut med det.
Idag har jag skapat en grupp på facebook med namnet "Knys Nya Liv", förstås, där kommer det hända lite allt möjligt framöver om jag får som jag vill och jag kan rekommendera att gå med i gruppen och hålla utkik!


För att gå med i gruppen måste man först bli vän med mig (om jag fattat det här rätt?) och det gör du enklast genom att klicka på den här länken och sedan bli vän med mig. Skriv i ett meddelande att du vill vara med i Knys Nya Liv-gruppen så fixar jag det bums! :)


Jag vill inte ge ut för mycket information om vad ni kan vänta er från facebook-gruppen men det kommer vara grejer som inte kommer hamna på bloggen, så mycket kan jag säga ;)

Ha lite tålamod bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0