Rapport vecka 12 (vecka 1 av 100 grymma dagar)



Den här veckan startade illa tyckte jag. Jag hade dålig koll på kosten och dålig vilja. Dålig kontroll överlag.
Jag är väldigt nöjd med -0,5 dels eftersom jag lagt om träningen helt denna vecka vilket innebar att det inte blev riktigt lika intensivt som det brukar bli, men dels också för att maten som sagt inte varit den bästa denna vecka. Handlar inte om att jag fuskat eller ätit för mycket utan att det bara känts jobbigt och krångligt.
Ser fram emot nästa vecka nu när jag känner att allt går så bra igen :)

Yeay!

Kommentarer
Postat av: AManda

Bra jobbat! :)

2011-05-08 @ 00:38:13
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0