Oh glorious, glorious pain!

Först joggingen som jag nästan dog av i morse och så nu på kvällen ett t-box pass som resulterade i den sedvanliga smärtan i min vänstra höftböj. Fråga mig inte varför. Det gör ont. Spelar ingen roll om jag stretchar eller inte. Spelar ingen roll om jag sparkar annorlunda. Det kommer göra ont hela dagen imorgon och jag kommer ha svårt att gå och sen kommer det inte göra ont mer förrän nästa gång jag har t-box, vilket är på onsdag kväll. Nåja... bit ihop säger jag (och knapra diklofenak). Jag tippar på att jag sträcker den varje gång och att den sen blir inflammerad. Det är min teori för mina leder är fucked up med all sin överrörlighet och stuff. Jag rycker på axlarna inför det och går vidare. Nu har jag ju fått gnälla lite också ;)

Dag 4/100 (blire väl?) har varit fantastisk! Vilket himlarns väääder! Jag och mina två vänner stack ut till vattnet och hade picnic och fotosession ^^

Så här har ni årets första somriga bild på undertecknad:



Hoppetihopp liksom ^^

Nu ska jag hitta på någon middag, men i vanlig ordning är jag inte hungrig. Kaloriintaget har dock varit alldeles för lågt idag så jag måste få i mig någonting.
Lite funlight-kvar och blåbär kanske? Te? Mja det tål att funderas på indeed!
Imorgon blir det en tidig resa till gymmet :) Awesomeness =D

Kommentarer
Postat av: Robine - I dare you to Quit

Iiiiiiii vilken härlig bild!!! :D

2011-04-11 @ 21:24:17
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0