Miih ^^

Den här dagen började dåligt, fortsatte sämre och blev sen alldeles förträfflig!
Eller ja.. helt illa började den faktiskt inte, jag vaknade med lite idéer som jag gjorde verkliga under dagen och mer därtill!
Jo så här va: Arboga går inget bra, vi har precis börjat och jag behöver göra reklam för mig! Tänkte kolla läget på kommunen lite och snubblar då över en marknad som ska äga rum på lördag! Perfa! Då kan jag passa på att dela ut lite flyers tänker jag. Men sen kommer jag på att jag hatar människor som delar ut flyers och att de flyers som blivit utdelade till mig oftast inte får speciellt mycket uppmärksamhet de få sekunderna innan de hamnar i soptunnan. Dvs jag tror inte det kommer ge så stor effekt. Snilleblixt! Ringer till kommunen och frågar om jag får ställa upp ett bord och vad det i så fall kostar. 250 spänn och då kör de dit ett bord åt mig, monterar det med tak och allt och hämtar det sen också.... ringer Diana och berättar och får okej.
SÅ på lördag tycker jag att ni ska ta en roadtrip till Arboga och gå på marknad med en massa hantverk och roliga tävlingar för barnen och ja och så jag också! ;)

I övrigt har jag även ringt några vårdenhetschefer idag som blev glada över att jag kunde jobba timmar i sommar. Har sökt in till två 7,5 hp kurser till sommaren som jag hoppas att jag kommer in på även fast ansökan är typ... en månad försenad.

På det har jag även pluggat och tränat min underbara t-box. Nu är jag nöjd!
En nybäddad säng väntar på mig, jag ska dricka en kopp te, se ett "the event" avsnitt och känna att jag är jävligt nöjd med mig själv idag! JÄVLIGT nöjd!
Idag är jag så där awesome som jag är allt som oftast men oftast inte ger mig all den cred för som jag förtjänar. En klapp på axeln ska jag ha idag. Minst. Och en tårta.. err.. ett äpple?



Kom igen då livet! BRING IT ON!!

Kommentarer
Postat av: Robine

WUNDERBAR BILD!!! :D

2011-04-14 @ 00:10:30
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0