Man blir glá!

Så himla mysiga kommentarer har jag fått idag. Inte bara här på bloggen, utan till och med IRL ^^ Skulle sälja bort en kurslitteratur från när jag läste sociologi till en kille (com när han ringde lät så där.. ja.. lite småmesig.. ni vet). Litteraturen var så intressant som "Diskursanalys i praktiken" vilket var en jävligt tråkig del av den kursen.
I alla fall, när vi möttes upp den här killen och jag fick jag först och främst en kram (yeah well.. whatta hell liksom.. man mår väl bra av att krama främlingar?) av den här lilla killen (som säkert var i min ålder) som verkligen såg ut som en liten deltagare av The Big Bang Theory och när han fått bok och jag pengar säger han "Ja, du ser mycket coolare ut än jag hade tänkt mig en tjej som läser diskursanalys" HAHAHA!!! SKÖNING!! Hahaha hade jag inte blivit så jävla paff när han sa det med små rosiga kinder så hade han FAN fått en high five på den alltså! Jag gick och små log hela vägen därifrån sen ^^

Har även fått en kommentar här på bloggen om att jag "ser grym ut i undisar" av Rebecca. Tro mig, jag har aldrig sett mig som någon som ser bra ut i undisar, så det var mycket välkommet att få höra :D

Och så fick jag även en kommentar från "Lotta" som sa så fint: "Du är underbar! Så varm och inspirerande! Keep up! Stor kram!" och av det kan man ju inte bli annat än glad :)

Tack till alla er som kommenterar! Ni har gjort och gör min resa så himla mycket roligare, tack vare er känner jag att det jag gör inte bara alltid är för mig, utan för att ni hejjar på mig! TACK TACK TACK!!


Nu ska jag sola mig i min egen glans en stund medan jantelagen är totalt bortblåst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0