KnY i stora staden

Idag sticker jag till vår vackra huvudstad och träffar syskon, kanske shoppar lite, och går imorgon på utbildning inför cambridgekurens nya koncept Cambridge viktprogram. Har inte träffat syskonen sen oktober så det ska bli fantastiskt! Båda två väntar på att bli föräldrar och jag kan inte vänta till att få klämma på syrrans mage ^^ BÄBISAR!! WII!
Erhm...

Som vanligt när jag befinner mig i stockholm så åker alla som jag vill träffa därifrån. Eller så har de inte tid. Börjar ju fundera på om jag luktar illa? ;P
Men jag klarar mig nog ganska bra på egen hand ska ni se :)

Saknar faktiskt tiden när jag spenderade mer eller mindre varenda ledig stund i Stockholm (det kommer dock ha gått över när jag kommer hem imorgon, behöver bara få min dos liksom). Känner mig alltid hemma och välkommen i stora staden. Ett skönt avbrott!

Btw, är det någon som har något tips på någon butik eller något annat, träningsrelaterat, som jag bör besöka i stora staden? Är sjukt dålig på butiker och affärer. Tips please!

Nu ska jag packa lite :) Blir träningslös imorgon så löparskorna och kläder för utespringning följer med. Inga undanflykter här inte! Nänä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0