Riktigt rackarns slö lördag!

Uscha har varit så himla trött idag... och sugen på allt (säkert de där dumma jordnötternas fel) och det där suget har ju gjort mig lite down under dagen förstås då jag varit tvungen att kämpa med mig själv jävligt hårt idag. Det tar fan mer energi än man tror!

Men har ändå denna mörka lördag myst i tanken på gårdagen och allt fint som var då :)

Jag har dock inte klivit utanför dörren (eller ur soffan mer än för toabesök) och det känns ju aldrig riktigt bra...


Så här har jag suttit hela dagen... med täcket (överkastet) över huvudet och framför datorn.
Jag har inte ens tvättat bort sminket från igår och jag luktar jordnöt. Yepp yepp ska snart duscha.
Suzan borde vara extra nöjd med den här bilden eftersom jag uppenbarligen bestämde mig för att ta en bild just när jag läste på hennes blogg :)


I övrigt har jag räknat ut att de här 5,1 kg som jag gått ner motsvarar ca 14 % av allt jag ska gå ner, och det kändes vääldigt bra :)
Jag gillar att räkna ^^ Matte och jag är kompisar ^^

Så jag ska väl sitta här en stund till innan det är dags att sova. Har en fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge sig. Bah.

Kommentarer
Postat av: Suzan

nice! =)

2010-10-31 @ 17:24:46
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0