PT och lite schema

Idag har jag pratat med den Personliga Tränare som jag tyckte verkade bra och inte alltför dyr. Han skulle höra av sig ikväll och så skulle vi boka in ett pass så snart som möjligt. Hoppas det blir bra. Jag är lite nervös. ^^


Annars har jag iaf gjort upp mitt träningsschema för nästa vecka då det är tänkt att jag ska börja träna på riktigt och så här ser det ut: 

Måndag:
Morgon: Gym
18.00: T-box

Tisdag:
Morgon: Gym
19.30: Body Combat

Onsdag:
Morgon: Gym
17.30: Body Jam

Torsdag:
Morgon: Gym
17.45: Yoga

Fredag:
Morgon: Gym
17.15: Body Pump

Lördag:
VILA

Söndag:
18.00: Afrodans
19.00: Body Balance


Känner mig ganska nöjd med detta :)

Nu är frågan... behöver jag 10 ggr hos en PT, eller? Det är inte dyrt det är det inte.. 3000 för 10 ggr.... Kanske är bra att träffa en PT en gång i veckan under hela cambridgekuren...?
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyxigt med en PT!! Avis... Skitbra att du drar igång träningen - jag rör fan inte alls på mig!! Tack för tankarna kring kaninen... Ja du har nog rätt - det är nog ingen som gör så för att hämnas. Du stör aldrig gumman, men vore kul att sitta och prata lite - kanske en fika? Cola Light och kaffe/te. Inget annat ha ha... =)

2010-10-27 @ 17:19:36
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0