Promenad

Nu har jag varit ute och gått i regnet... och efter halva vägen fick jag skoskav... men skam den som ger sig. 

Jag tror att min definition av, och mitt bemötande till smärta har förändrats rätt drastiskt de senaste veckorna. Jag gillar läget ganska mycket. Tror det är därför det känns så bra att gå på kur också :) Inget ont som inte har något gott med sig :)

Här är min promenad:




Ca. 4,5 km och ca. 400 kalorier brända. Det är ett mål ck idag :) Nu blir det te och försöka få upp värmen. Fan vad man fryser när man går på kur. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul att se att du kommit igång igen med :) Jag börjar idag!

2010-10-19 @ 09:31:53
URL: http://xst.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt snygging! Men 400 kalorier är nästan hela dagsintaget av CK, så bättre än bara ett mål är det nog allt!

2010-10-19 @ 16:57:02
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0