Oh yeah!

GRYMT pass på gymmet idag! Drack min shake vid tre och vid tio i fyra var jag på gymmet och körde igång! Så jäkla awesome idag! Jag var totalt jävla asgrym!! Körde hårt som fan och jag kommer ha ont imorgon. Det enda som stör mig lite är att min axel gör ont på ett sätt som inte känns bra. Får nog köpa lite tigerbalsam imorgon...

Fick ett par nya hörlurar för att jag var så duktig. Eller mest för att jag fick tuppjuck varje gång jag var tvungen att avbryta en övning för att ena luren ramlat ur örat. Så nu blev det ett par Koss Pathfinder. Snygga och GRYMT ljud i, plus att de tar bort allt brus runt omkring. I like. Så här ser de ut:


Koss Pathfinder kostade mig 180:- på teknikmagasinet :)
De sitter fruktansvärt bra i örat :)

Jag fick också Kaffe. Kaffe med hasselnötsmak och vanligt bryggkaffe. Så snart ska jag brygga mig en kopp hasselnötskaffe tror jag ^^ Man måste hitta de små sätten att lyxa till det på ;)

På måndag ska jag träffa PT Fredrik för första gången. Ska bli spännande ^^
Däremot var yogan full imorgon... så funderar på om jag ska skippa den... Ska ju ändå hjälpa Mahulda att städa lite.

Det är inte trevligt väder ute. Blåser som fan och regnar. Bleh! Klä på er om ni ska ut!

Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Var försiktig med träna på ren kur. Jag gjorde det och kroppen slog snett :( Hellre sikta på promenader och naturlig rörelse än pressa på gym.

2010-10-27 @ 18:44:02
URL: http://xst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0