Känns konstigt, bra, men konstigt.

Jag tror att jag verkligen kommit in i det här med kurandet nu. Igår när vi var på staden jag och mina vänner så var det ingenting som kändes konstigt med att bara beställa te och kaffe när vi fikade... att  gå in i en kiosk för att köpa cigaretter och ingenting annat var inte heller konstigt. Det var supernaturligt att jag inte skulle ha någon choklad eller så.

Enda som kändes lite trist var när vi var inne på Kahls (en presentbutik som fokuserar på te, kaffe och sweets av lite mer extravagant sort) och jag brukar unna mig en liten pralin när jag är där och har lite extra cash. Men det var nog också mer vana än sug. 

Känner oftast ingen hunger efter mat och när jag gör det är det för att någon lagar mat runt omkring mig och det luktar gott. Vem som helst blir hungrig av det. Just idag känns det inte speciellt tungt alls att gå på kur och det känns som att jag skulle kunna göra det resten av mitt liv utan att egentligen gå miste om någonting :)

Men jag vet också att det känns så här vissa dagar och andra dagar vill man bara äta för ätandets skull egentligen.
Men det känns bra, det känns som att både jag och min kropp vill det här.

Och jag är faktiskt riktigt stolt över att jag fortfarande inte köpt varken kalkon eller kräftstjärtar... jag rbukar bara klara mig utan saltet ett par dagar, men nu känns det riktigt bra. Även om suget efter salt fortfarande finns där. Nästa vecka ska jag köpa några svampsoppor som jag kan krydda lite :)

Idag blir det plugg, städ, tvätt, gym och lite diskning också tror jag. Sedan kommer Fia som kommenterade Henna-inlägget hit och tittar på mitt hår och så ska jag försöka hinna med lite DOA2-spelande *miii*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjoohooo för dig!!! DU ÄR GRYM!!!! Skitbra verkligen, visst är det underbart när man är inne i ett bra tänk och allt bara flyter på! Hatten av för dig snygging!!!

2010-10-27 @ 08:48:49
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0