Grr!

Alltså men på riktigt hur dumma får människorna på csn vara egentligen? Nu har jag väntat i snart två veckor på beslut från dem och idag (klockan sex på morgonen en lördag) får jag ett mail om att det saknas vissa uppgifter, och när jag loggar in så menar de att mälardalens högskola inte har några uppgifter om att jag studerar där...
NEEHE?! Kanske för att jag inte studerar på högskolan utan på KOMVUX som det stod i min ansökan: "GYMNASIALA VUXENSTUDIER; KOMVUX"!!! Sen kollade jag för att ändra min ansökan... tro fan att den inte finns utan bara min gamla ansökan som var till högskolan finns där. Mycket irriterande. MYCKET! Och så är det ju snällt att de hör av sig idag så att jag måste vänta till på MÅNDAG med att ringa om jag nu behöver göra det.

Idioti-byråkrati.


Mitt öra har svullnat lite igen, och det kliar, nu vågar jag inte klia :(

Damnit jag vill bli frisk.
Dålig, DÅLIG lördag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0