Dags för första shaken!

Det är en väldigt nostalgisk smak som drabbar mig när jag tar de första klunkarna. Med det sagt har jag inte sagt att det är gott - MEN godare än de flesta. Däremot har jag skämt bort mig själv lite med (jag tror det är) naturdiets bärsmoothies tidigare som smakar utsökt, så detta är väl inte riktigt lika roligt.

Och det spelar faktiskt ingen roll hur många gånger jag läser vilken smak det är - bara för att det står så på förpackningen så smakar det inte kakaomint, så det så. 

Men skam den som ger sig, det är bara att hälla i ^^

Jag är fortfarande mycket optimistisk :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att du är peppad, du får mig lite peppad :)

2010-10-18 @ 10:21:10
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny

GRATTIS vännen till första dagen på ren kur!!!!! Härligt att det känns så bra och att du har en bra tid framför dig. Stor kram och jag finns här att nöta och stöta en massa problem och roliga stunder och bara vad som helst! KRAM

2010-10-18 @ 10:27:05
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0