Dag 9 :)

Trött och sleten i kroppen är jag idag. Inte konstigt dock. Har sovit fruktansvärt dåligt. 

Men vikten rör sig neråt:

Dagens vikt: 107,3 kg. Minus sen igår: -0,6 kg. Total viktnedgång: -4,4 kg :) Bara 2,3 kg kvar till första delmålet, wiie ^^


Idag ska jag till gyn på återbesök... känns lagom kul.. Efter det blir det nog hem och försöka vila lite... jag är väldigt, väldigt trött idag. Får se om det blir ett nytt försök på gymmet senare...

Och jag har en skitstor bula på huvudet :/
Och träningsvärk.
Och kroppen fullkomligt skriker efter kolhydrater idag... jepp jag känner det. STackars min kropp. Jag var inte snäll mot den igår.

Blir nog bra med lite vila idag kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0