Dag 4 :)

Dagens vikt: 109,8 -0,5 kg sen igår och totalt -1,9 kg :)

Känns skitbra att vara under 110 kg :) Ingen jättebedrift kanske, men det är alltid lite värre att ha den där "över-tio-summan", bleh :)

Dock glömde jag bort mig för jag vaknade och var jätte törstig så jag halsade i mig en massa vatten innan jag hade vägt mig -.-' oh well :) Minus var det iaf :)

Igår var jag seg, det var ju som sagt dag 3 och alla som gått på CK vet att man är seg. Men jag höll igång rätt bra, jag hade planerat att ligga utslagen på dag 3 egentligen, men förmiddagen var seg, men så började jag städa och plocka så nu är det riktigt fint här hemma (någon mer som känner igen den här plockigheten?) och så kom en vän och plingade på lite spontant så där, sen kom en annan och fikade, men som var planerat. Senare på kvällen tog jag en powerwalk hem till ännu en vän, men då sa kroppen ifrån och det blev bussen hem sen. Hade spaghettiben resten av kvällen sen, och var väldigt yr. Fick nog inte i mig allt vattnet igår dock. Så jag får väl skylla mig själv ;)

Jag drömde att jag svull-åt inatt. När jag vaknade var jag helt förskräckt och visste inte om jag hade gått upp mitt i natten och typ sömn-ätit. Men mig mage kurrar och är tom så jag tror inte att det är så :)

Just nu missbrukar jag tuggummi och gillar läget :)
Life´s good. 

Men jag undrar vad jag gör vaken tjugo i sju?


Kommentarer
Postat av: Suzan

Grattis till minuset! Bra jobbat!

2010-10-22 @ 06:13:53
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0