Dag 11 :)

Älskar att dagarna är tvåsiffriga ^^

Dagens vikt var 106,7 kg. Det är -0,3 kg sen igår och en total viktminskning på -5,0 kg :)

Lite ledsen är jag över att det går lite sakta ... tycker jag... vet ju att det egentligen inte gör det ^^ Och så tränar jag ju så jag bygger ju muskler samtidigt. Ska bli spännande att komma till konsulenten på tisdag och se vad som har hänt inuti kroppen, och med mina mått ^^

Idag blir det lite flyttstädning med Mahulda, och eventuellt lite yoga på kvällen. Får se om det blir något gymande också... Beror på hur förmiddagen ter sig känner jag. 

Har fått åtta timmars bra sömn inatt och jag är glad att jag gick och la mig tidigt. Kändes som att det behövdes.



Kommentarer
Postat av: Jenny

BRA KÄMPAT!!!! Vågen för dig!! =)

2010-10-28 @ 13:10:33
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sara

Sakta? Du snittar ju på över -4 hg per dag!!! :-) Det är ju jättebra! :-)

2010-10-28 @ 14:44:15
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

De som känner mig känner till mina åsikter.Jag behöver inte säga mitt namn för dig eller någon annan på nån viktblogg.

2010-10-28 @ 15:08:43
Postat av: Gabriella

Wow vilken karaktär, det är de verkligen att gå på vlcd kur! Jag hejjar på dig och kommer fortsätta följa din resa. =) Gud så roligt med en ny blogg att följa=) 11 hela dagar redan, fatta vad grym du är!

2010-10-28 @ 18:27:31
URL: http://fetmatillfitness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0