Cherry-on-top-award



När jag kom hem igår hade jag blivit tilldelad en award ^^ Oh mysigt ^^
Jag hade fått cherry-on-top-award av Sandra.

Den här awarden går ut på att jag ska berätta om 3 saker som är viktiga för mig, visa en favoritbild och ge den till 5 andra bloggare ^^

3 saker som är viktiga för mig är min hälsa, musik och ett fritt sinne. :)
Favoritbild däremot känns lite svårt.
Jag har ingen favorit. Jag har säkert minst 20 favoriter i varje kategori, men ingen specifik favvobild liksom (ni måste ju förstå hur mycket bilder jag har när jag är hobbyfotograf).

Jag gillar bilder med mycket kärlek i, och mycket känslor.
Här är en bild som alltid får mig att le:
Tagen i somras på Öland.
Fulla som ägg, men så jävla lyckliga ^^



Jag ger förstås detta pris till: Jenny, Emma, Mahulda, Robine och Nicole

Må gott ^^







Kommentarer
Postat av: Robine

Nämen?! Wow, va rörd jag blir! :D

Tusen tusen tack!! Nu ska jag sätta mig och pay:a it forward!

STOR KRAM!!

2010-10-31 @ 09:30:29
URL: http://varstafeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0