You know this boogie is 4 real

Jäkla skit med igår. Många funderingar. 

Jag har världens sämsta smak i munnen. Jag vill inte smaka mer av det där äcklet.
Jag är bakis. På riktigt. Allt det där sockret. Alla tillsatser och konserveringsmedel. Jag tror inte vi förstår hur onyttigt det är, hur giftigt det är!

Jag må prata.. jag är rökare. Men jag svär det där sockret och tillsatserna åsamkar fler sjukdomar och dödsfall än rökning gör. 

Det här är vad jag inte vill göra som är skadligt,
jag vill inte:
äta mer socker än jag måste.
äta mer konserveringsmedel än jag måste.
äta sötningsmedel i form av lightprodukter.
äta mer rött kött än jag måste.
ta mer kemiska droger/mediciner än jag måste (penicillin, alvedon, ipren etc räknas).
använda mer kemiska produkter på min hud eller i mitt hår än jag måste.


Det här är vad jag vill göra som är skadligt,
jag vill:
röka.
tatuera mig.
sminka mig ibland.
äta mjölkprodukter trots att jag är allergisk.
äta ananas trots att jag är allergisk.

Tycker att det är bra att de saker jag inte vill göra är fler än de jag vill göra och att de saker jag vill göra är ganska lindriga ^^

Det finns förstås mycket mer oskadliga saker jag vill göra :)

Känner mig peppad inför träningen. Känns bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0