Stört!

Alltså.. jag älskar mina katter men speciella är de fan!

Just när jag satt och åt min cambridgebar med äpple, kanel och jordgubbssmak samt yoghurt överdrag kommer min äldsta kisse och ser VÄLDIGT nyfiken ut.

Det här är alltså katten som inte äter torsk, lax, leverpastej, ostbågar.. NOTHING! Tro fan att när jag bryter av en bit av min bar så slickar han glatt i sig den.... *skakar på huvudet*



Tsuki, som äter cambridgebar. Tsuki betyder Måne på Japanska.


Haru, som äter alldeles för mycket. Haru betyder sol (eller vår) på Japanska.

Gissar att ni förstår varför de heter Sol och Måne :)
De är bröder och har varit tillsammans sen de föddes.
Tsuki var steril sen födseln och när han skulle kastreras hittade de bara en pungkula. I jakten på den andra öppnade de båda hans ljumskar och buken. 
Efteråt ville de kolla om han kanske inte var könsmogen med ett blodprov...
Vi gillar inte veterinärer efter det.

Jag och mina grabbar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0