Stolt idag!

Tänkte att jag först skulle dela med mig av mina nya mått :)

Klicka på bilden för att göra den större ^^
(Den förra jag la upp, om någon hann läsa den, var lite snurrig, men den här stämmer. Resultaten är från första mätningen till idag)



Sjukt nöjd är jag! Pluset under bysten är troligen musklerna på ryggen som blivit lite större ^^ Jag kan leva med det ^^

Och så tänkte jag bjuda på en under-hundra-kilo-bild också ^^



Gillar ni inte atmosfären så blä på er ;)

Jag känner mig sjukt snygg idag! Har gjort det hela dagen! Har struttat omkring som en tupp och trott att jag är guds gåva till männen (de vet bara inte om det än).
Har haft en bra dag och har varit på sista bodyjammen för i år! De kommande tre onsdagarna skulle det visst vara afro, inte mig emot dock :)

Imorgon är det PT klockan tidigt och jag tänkte nog ta med måtten och visa honom vad han har åstadkommit med mig ^^

Och jag måste säga att jag är lite arg på er! Iiingen har sagt grattis till mitt under 100! Det är faktiskt viktigare än både jul och födelsedag och namnsdag! 
Kom igen nu då! Jag är ju så pepp och jag vill ha meeeer ^^


Nu hoppar jag in i duschen ^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Weeiiihoo stort grattis till dig, härligt och underbart att det bara står 2 siffror innan kommat :-D

Jag håller också på med en viktresa började på 97 och är nu nere på 78....underbart är vad det är!

Stort grattis igen o keep it up!

2010-11-24 @ 21:17:43
Postat av: Sandra

Vilka snygga mått du åstadkommit! Och du, jag gillar atmosfären :)

2010-11-25 @ 06:13:06
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0