Ont, ont, ont!

Dagen började ju bra och allt sånt där.. hade ont i morse när jag vaknade, men ni vet hur det är med morgonstelhet och grejer.

Men under dagen idag har min vänstra arm börjat göra helt galet ont! Jag kan nästan inte räta ut den. Har varit på med liniment hur mycket som helst men det vill inte ge med sig. Ska snart gå på med lite voltaren också.
Någon som har något tips? Alltså nog för att jag har haft träningsvärk förut men det här är nästan löjligt!


Annars skulle jag plugga idag... det blev inte så mycket (läs inget) gjort men jag och Mahulda har iaf varit på Body Jam idag som var väldans kul ^^ Så jag har 60 min dans på träningsschemat idag! Heja mig ^^

Nu är det natti. Det har varit en lång dag med smärta :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0