Ny energi!

Har just kört ett afrodanspass på 60 min och ett bodybalancepass direkt efteråt också på 60 min. Nu har jag en jävligt GOOD FEELING i min kropp. Massor med energi! UNDERBART!

Nu känns livet bra igen. Vet med mig att jag knappast bränt bort alla kalorier jag stoppade i mig igår. Men i alla fall en bit på väg! Afron var underbart svettig och SÅ JÄVLA ROLIG! Bodybalancen är väl lite mesigare än vad jag är van vid. Jag gillar kundaliniyogans flummighet och den "avslappning" och "meditation" som var i slutet av bodybalancen var väl nästintill skrattretande. Men hur som helst ett helt okej avslappningspass :) Tur jag har yogan på worldclass på torsdagar ;) Var lite nervös för alla yogaövningar, speciellt efter att ha kört afro innan. Men häftigt nog så gick det hur bra som helst. Iofs är jag också 7 kg lättare än jag varit de senaste gångerna jag varit på yoga och den kändes faktiskt.

Känns galet att jag bara har ca 4 kg kvar till under hundra :) Imorgon är det måndag. Men måndag betyder inte nystart för mig! Bara en ny härlig vecka!

Kämpa på hörni!

Här får ni en feel-good-bild:


Vet ni hur många bilder jag egentligen måste ta på mig själv
innan jag lyckas ta en som jag är tillräckligt
nöjd med för att dela med mig av till er?
MASSOR!

Jag vet vad ni tänker: "Oookej... och DEN DÄR var den bästa?!".

Kommentarer
Postat av: Lola

hAHAHAHA. Du är ju för rolig=)

Ny vecka, nya möjligheter. Kämpa på nu, snart under 100. hejja hejja

2010-11-08 @ 13:20:45
URL: http://lolisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0