Jävla skit.

Vad fan har jag gjort?! Vilken jävla dumhet!
Fan vad dåligt jag mår. Mat... choklad.. ostbågar? Vad hände? Kan jag rättfärdiga det? Nej! Det finns ingen ursäkt. Och illamåendet i form av att jag ätit en massa onyttig mat och ångest är rätt åt mig. Min kropp hatar mig. Hjärtat rusar. Jag vill spy.

Varför vill jag straffa mig själv?
Varför var det här en bra idé? Hur tänkte jag? Jag vet hur jag tänkte. "Bara idag", det var inte ens gott. Det hade varit mer okej om jag ätit något av det som jag faktiskt har varit riktigt sugen på. För inget av det är speciellt onyttigt. Men spaghetti och köttfärssås? Kom igen?! Var det verkligen så exklusivt? Nä. Ostbågar? Choklad? Va? Vilken idioti! Vilken jävla idiot jag är! 

Vill ni se hur ett misslyckande ser ut? Det här är den största formen av exposé. Jag är inte naken. Jag är visar inga kön eller sexuella punkter. 
Det här är den verkliga nakenheten. Svagheten, ångesten, förlusten.

Mina damer och herrar, Joy:


Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0