Huga

Ah mitt söndags-2-timmars-pass blev låångt idag. Var inte riktigt på topp kände jag. Hade svårt att hänga med i afrodansen och var totalt ur balans på body balancen. Kom hem till mamma då jag lämnat bilen och ville inte resa mig mer efter jag satt mig i deras fåtölj. Nu har jag rest mig och gått hem och det känns nu lite jobbigt att duscha. Känns som att kroppen inte alls ville vara med idag, men jag slutförde båda passen och svettades ganska bra på afron. Body balancen är mest avkopplande... inte så mycket svett där inte.

Men jag är glad för jag fick chans att använda mina nya träningskläder som införskaffades i fredags när mormor och jag besökte västerås för att hitta lite som inte finns i vår lilla byhåla. Däremot måste jag säga att västerås är mycket mindre imponerande än det var när jag var liten. Affärerna är många men de håller liksom inte standard längre.

Köpte i alla fall en sport-bh från Nike i storlek MEDIUM aha se där ja! Och ett linne... tror det var storlek 44 på det men det fanns också bara ett. Gillar när de sitter löst också ^^ Så detta hade jag på mig idag! Sport-bhn är riktigt bra, nästan bättre än min förra faktiskt!

Nu ska jag ånga mig själv i duschen och sen blir det godnatt godnatt!

(Btw om ni undrar varför jag inte publicerat några bilder på sistone så är det för att min kamera är urladdad och jag har liksom inte riktigt hittat motivationen för att ladda den. Kan inte ni ge mig motivation? Vad för slags bilder skulle ni vilja se?)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hey babe. Nu har jag äntligen Inernet igen och kan blogga och kolla läget med dig! Grattis grattis till skitbra dagar och grym viktnedgång!!! Du är verkligen grym. KRAM

2010-11-21 @ 23:16:58
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sara

Härligt att köpa nya kläder och få svettas i! :-)

2010-11-22 @ 07:51:12
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com
Postat av: Kitty

Du är så duktig! Har lagt min viktblogg skilt nu: http://viktfighten.blogg.se Börjar om på ren kur idag!! Så nu stöttar vi varandra:)!

2010-11-22 @ 10:41:49
URL: http://visualgeisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0