Hahaha ^^

När jag ändå berättar hemlisar om mig så kan jag ju ta och berätta att jag är typ världens största besserwisser. Dock oftast i tystnad eftersom jag vet att de flesta inte gillar när man talar om att de gör/har/säger/etc fel.

Till exempel kissar jag nästan på mig när jag läser igenom min blogg och ser att jag stavat fel på någonting (varför jag älskar google chrome som har rättstavning på samma sätt som word).

Men type-os och sådant är sånt som blir. Något som jag däremot inte klarar av är när folk använder ett ord på fel sätt ^^ Idag har jag sett ordet reklamera användas på felaktigt sätt mer än en gång. Jag säger då det, dagens ungdomar de lär sig ingenting i skolan. 

Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av min visdom och tala om för alla mina läsare att ordet reklamera inte betyder att göra reklam för något.

När du reklamerar något så lämnar du tillbaka en sak i affären för att den inte fungerar.

Det roliga är att på bloggarna har det stått "Du får gärna reklamera"... Kanske ska jag försöka reklamera deras bloggar som inte fungerar? ;) *asg*

Ja jag har visst inga problem att skratta åt människor i vissa situationer heller ^^

Jag bara visar mina dåliga sidor för er idag eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: härlgit:9 jodet funkar!

2010-11-02 @ 10:32:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej!

http://gnugge.blogg.se

kika gärna in på min blogg, kommentera,följ & sprid. anmäl dig gärna till veckansblogg :)

puss!

2010-11-02 @ 21:07:51
URL: http://gnugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0