Dag 39 :)

Det är snabba ryck hos mig nu! Och det gillar jag!

Dagens vikt är 99,1 kg. En viktminskning sedan igår med -0,7 kg. Och en total viktminskning på -12,6 kg. Och jag har därmed kommit halvvägs på min cambridgeresa :) Och det känns fantastiskt då jag inte gått halvvägs i tid än :)
På måndag har jag gått 6 veckor, dvs halva tiden, och det verkar som att jag satt upp ett realistiskt mål för min cambridgekur med tolv veckor. Jag går ner lite saktare än jag gjorde förra gången jag körde cambridge, men det känns bara bra :)

Fick just ett samtal från min PT, han sitter fast i Stockholm och kommer inte hinna träna med mig idag. Han sitter självklart fast pga vädret. Ni har hört det förr; Jag gillar inte snö! Men inte så mycket att göra åt saken och ingenting att gråta blod för :) Jag tar lite afrodans eller yoga.. har inte bestämt mig, till kvällen och så kör jag och PT på måndag klockan tolv istället :) Eller så kanske jag smiter ner till gymmet själv. Ja.. det kanske jag gör. Känn på den! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0