Dag 36, 5 veckor :)

Iiih iiih iiih!!! Nu är det så nära så det är löjligt!!

Dagens vikt var 100,4 kg. Förändring sedan igår är -0,7 kg. Total viktminskning är -11,3 kg!
Bara 0,5 kg kvar!! Tror ni jag fixar det till imorgon? :O

Annars är det 5 veckor jag gått idag! Det känns coolt. Om en vecka har jag gjort hälften. Har i ärlighetens namn faktiskt haft några dagar då jag känt att det känns meningslöst, men det är det ju inte. Det här är ju superbra!
Men även fast det går så bra för mig är jag fortfarande löjligt rädd för att misslyckas. Att äta någonting. Eller äta "som vanligt" när jag slutat. Gå upp alla 25 kg jag gått ner. Vill inte utsätta mig själv för det nederlaget och den skammen igen. Det är fan en SKAM! 
Man ställer sig på vågen och bara "Vad fan hände? Jag var ju smal?".

Jag ska aldrig stå så igen! Jag vill inte!!



Idag snöar det. Wait for it........ JAG GILLAR INTE SNÖ!! och det betyder att jag ogärna går ut. Dessutom är det så där så det är svårt att cykla. Vinterdäck eller inte liksom. Det kanske blir några hopp på dansmattan och sen lite städning. Det behövs faktiskt städas här. Göras lite nytt i möbleringen också. Jag borde plugga också.... men det känns inte alls lika roligt eller viktigt ^^
Det kan ju vara svårt att tro med tanke på allt annat jag har för mig också men jag pluggar faktiskt på heltid ^^
Japp, till undersköterska! 

Något ska jag göra idag iaf! Imorgon blir det konsulenten! Hon sa att jag kaanske skulle få mäta mig då ^^ Troligen får jag det ^^

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh vad härligt, hejjar på dig! Ja håller med dig plötsligt känns de meningslöst men med lite tanke så kommer man på ha nej de äre inte allste som du du beskriver =) 5veckor mer än 11kg, hur grym är du inte!

2010-11-22 @ 12:42:22
URL: http://fetmatillfitness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0