Dag 33 :)

Goddagens mina kära läsare!

Jag skymtar idag blåa skyar mellan molnen och solen sipprar fram ibland. Jag har tvättdag så jag har en anledning till att inte gå ut idag. Men jag känner nog ändå att utomhus lockar lite, men då vill jag göra något roligt, som att grilla korv, leka i naturen och dricka varm choklad. Som man gjorde på dagis ni vet? Och så vill jag ha en overall. Det gör inget att jag ser ut som om jag skulle ha blivit ifråntagen mitt självbestämmande men det är i alla fall varm!

Idag ställde jag mig på vågen och vågen visade 100,7 iihk ^^
100,7! Det är bara 0,8 kg kvar till 99,9, tvåsiffrigt! Man är aldrig så tjock som när man har tre siffror innan decimalen. En människa kan aldrig väga fyrsiffrigt och överleva. Så tre siffror är liksom domen på något sätt. *stämpel i pannan* du är FET!! så känns det den dagen man ställer sig på vågen och den visar över 100 kg. Sen är man trög och fattar inte att man borde börja göra någonting åt det DÅ och inte SEN.

I alla fall så dagens vikt var 100,7 kg. Viktminskning sedan igår -0,4 kg. Total viktnedgång -11 kg! Iiiih ^^ Vad glad och stolt jag är över mig själv ^^

Ännu mer stolt är jag över att jag lyckades göra min PT upprörd igår ^^ PT frågade om jag hade haft någon träningsvärk i magen från förra passet (då han tyckte att vi körde rätt hårt) och så log han självsäkert. Jag svarade att: njaa det kändes väl lite där på morgonen dagen efter kanske... men nä, inte speciellt. 
Han tittade på mig och frågade: Är det sant?! Och så såg jag hur en låga tändes i ögonen på honom och han körde förbannat hårt med mig när vi körde mage. Jag har faktiskt lite träningsvärk idag. Det gör till och med  lite ont att resa sig. Men det är ingenting emot de träningsvärkar jag haft i ben och i armar.

Nästa grej jag är stolt över är att vi körde ganska hårt med benen igår. Jag hade fortfarande lite ont från förra veckan, men när vi skulle göra knäböj hände någonting i mina ljumskar som gjorde väldigt ont varje gång jag skulle upp igen. MEN DAMNIT INTE FAN SLUTAR JAG NU!!! Nej jag körde på ändå. Berättade att jag hade ont, men sket i det och sa att jag nog säger till om det gör så ont att jag inte kan fortsätta. Jag har lite ont i käkarna idag. "BIT IHOP!!!" var nog det enda jag hörde både ifrån mig och ifrån PT igår ^^

Och så nästa grej. Jag har knappt någon träningsvärk i benen idag :)  Klart det känns.. men jag har inte så ont så jag inte kan röra mig :) Känns som ett steg framåt i träningen :)


Idag ska jag ha tvättdag och sen ska mamma och jag ha tjejkväll ikväll ^^ Vi ska basta och lägga ansiktsmasker och sånt annat mysigt :) Hon är gräsänka idag nämligen :)
Ser fram emot det :)

Kommentarer
Postat av: Loova

vacker bild på dig i din header =)

2010-11-19 @ 10:06:55
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0