Dag 31 :)

Igår gnällde jag lite om att det går sakta... men så vissa dagar så smäller det bara till!

Dagens vikt var 101,5 kg. Viktminskning sedan igår är -0,6 kg. Total viktminskning är -10,2 kg!

Äntligen har jag gått ner mer än tio kg! Känns asbra! MEN jag har inte nått mitt andra delmål än. Det kommer om 1,6 kg :)

Har gått ner dubbelsiffrigt, ska snart bli dubbelsiffrig!


Vilken oerhört kall morgon det är idag. Inte alls mysigt!
Fastän jag sitter inne med kläder och täcke på så känner jag hur kylan sipprar in. Usch! Ska tydligen vara halt ute också så ta det lugnt på vägarna!

Själv ska jag nog gå runt och berätta för alla att jag gått ner tio kg på 4½ vecka idag ^^
Ikväll är det Body Jam!

Och konsulenten blev det inget igår för mitt kort/min bank fungerade inte så jag kunde inte handla. Så då hoppas jag att de fixat det där idag!
Jag vill see mina mååått!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tio kilo på en månad är bra jobbat!! :D !! Tror du går ner saktare för du bygger ju muskler i din träning :) Tror om du väger fettprocent skulle du se mer resultat än i kilo.. samma ta mått! :)

2010-11-17 @ 11:05:15
URL: http://visualgeisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0