Dag 27 :)

Dagens vikt var 102,5 kg. Viktminskning sedan igår -0,3 kg. Total viktminskning är nu -9,2 kg :)

Jag kom liksom inte riktigt hem igår kväll så presentationen av vinnaren i chokladtävlingen kommer nu!

Och vinnaren är.. tadada daaa Sara!

Maila din adress till [email protected] så skickar jag chokladisarna så snart som möjligt :)



Det är två dagar efter träningen och i vanlig ordning har jag som mest ont idag. Hade svårt att resa mig ur föräldrarnas soffa där jag vaknade i morse. Men jag lyckades ta mig hem iaf ^^ Idag blir det nog en lugn lördag. Kompisen som kanske ville simma kunde inte. Även om det hade varit ganska skönt att vara mindre tung i vattnet för mina muskler så känns det skönt att slippa allt runt omkring det... t.ex att ta sig upp ur vattnet. Det är jobbigt när det gör ont. Meen jag försöker att inte gnälla ändå ^^


Ska smörja mig med superolja snart också. Brukar kännas lite bättre då iaf :) 


Må gott!
Och Sara! Jag hoppas du gillar chokladen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan jag vann inte, nu kommer jag sluta läsa din blogg :P Haha! Fan darling, nästan 10kg snart! Jag gick igenom alla min måltidsersättningspulver igår & kom fram till att jag tänker börja jag med. Du har gett mig så jäkla mycket inspiration!

2010-11-13 @ 11:23:37
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Amanda K

Sv; jo det blir ju ändå ungefär den summan varje månad om man ska äta bra mat. Blir sjukt motiverad av dig ska du veta, på måndag tänker jag leta upp en konsult!

2010-11-13 @ 16:15:10
URL: http://akraften.wordpress.com
Postat av: Sara

Åh, vad roligt! Mums mums ska det bli! Tack! :-)

2010-11-13 @ 21:57:49
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0