Dag 25

Haha nu är det så att jag nästan varje dag reagerar: "fan det är helt sjukt! *blip* dagar har redan gått!"

Men idag tycker jag ändå att det är liiite speciellt (i min familj säger vi alltid att om vi har en anledning att fira så gör vi det, det konstigaste vi firat tror jag är den dagen vi alla hade en riktigt dålig dag, och det måste ju ha varit någon form av rekord att vi alla hade en crappy dag på samma dag alltså firade vi det)!

Idag är alltså dag 25, dvs en fjärdedel till hundra. Har jag bara fyra såna här vändor kvar? Inte ens det mina vänner. Det är nämligen så att jag sagt att jag ska gå i ca 12 veckor på kur. 12*7=84, det blir alltså 84 dagar. Jag har redan gått ca 30% av tiden :) Yeaay!

Men ni är förstås mer intresserade av vikten idag? I know I am ^^

Dagens vikt var 103,2 kg. Viktminskning sedan igår -0,7 kg. Total viktminskning -8,5 kg! Wihoo!
Nu jääklar skrammlar det loss. Som att det bara rinner av mig. Jag känner mig lite grann som en smörklick i solen (förutom att det är skitkallt och jag hatar snö ;)) vars fett ligger i en pöl omkring mig ^^


Idag då? Jo idag ska jag träffa PT Fredrik! That´s gonna be aaweesome! Jag kommer ha ont, ont, ont imorgon. Men! Jag har förberett mig lite. Jag har sovit ca 12 timmar inatt och nu sitter jag och dricker vatten. I eftermiddag blir det en promenad till konsulenten eftersom jag inte kommit dit än den här veckan. Ska bli kul att se vad hon säger ^^

Vad ska du göra idag?



God morgon ^^



Kommentarer
Postat av: Amanda K

Shit vad kul det måste vara att träna för PT! Skulle vilja testa på det :D

2010-11-11 @ 11:58:36
URL: http://akraften.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tjoohooo vad du ÄGER!!! Skitgrymt bruden!!!!

2010-11-11 @ 12:54:45
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0