Dag 23.. och snö -.-

Bah! Snö! Vilket jävla påhitt! 

Dagens vikt var densamma som igår.. tråkigt nog. Meen det släpper nog imorgon :)

Sugigt hur som helst med snö. Speciellt för en sådan som jag som inte gillar när det är kallt och mörkt. 
Och ja jag förbannar alla de där ute som jublar och ropar hurra när vinter och jul kommer. När jag blir psykotisk och galen är dessa bland de människor som kommer bli drabbade först. Jo för det är så att jag anser att det är deras fel att snön kommer varje år. 

Jag har liksom ingen som helst förståelse för hur man kan önska sig mörker och kyla när det symboliserar allt som är ont. 
Sol och värme = gott.
Kyla och mörker = ont.

Get it?
Mina barn kommer aldrig få önska sig en vit jul.
Då kommer de inte få några julklappar.

När jag har tagit över världen ska jag bedömma allt norr om frankrike obeboeligt och skjuta av lite människor så vi kan samsas allihopa närmare ekvatorn. 
Ni skulle gilla att ha mig som diktator.
Ja men då kan jag ju förresten passa på att skjuta av alla som älskar snön. Passar ju superbt.

All hail KnY!

Kommentarer
Postat av: matilda

eller så får vi bo här uppe där det är snö så slipper du ;P

2010-11-09 @ 12:30:52
URL: http://starkareanord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0