Dag 22, 3 veckor :)

Oh känner mig så smidig och mjuk i kroppen sedan gårdagens pass :)

Har dock lite tråkiga nyheter. Det finns en anledning till att man ska väga sig på samma våg hela tiden, det kan nämligen skilja ett par gram eller så på olika vågar. 

Dagens vikt var 104,2 kg. Skillnad med igår (på annan våg) med +0,4 kg. Total viktminskning -7,5 kg. 
Så är det. MEN jag ser inte det här alls som ett plus eftersom det var på en annan våg. Och med tanke på helgens dumheter så hade jag inte direkt förväntat mig något minus. Men ni vet vad jag brukar säga. Så länge det inte är plus :)

Jag har en bra dag idag. Frosten ligger vackert ute och jag ska börja göra mig i ordning för dagen snart :)
Dessutom är det tre veckor idag :)

Bara nio kvar :)
1/4 gjord :) 
Och jag har tappat 20 % av all vikt som ska tappas :)
Och drygt 28% av den vikt som ska tappas med cambridge :)

Jag gillar siffror ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda K

Älskar också att tänka mig viktminskning i siffror på det där sättet haha! :)

2010-11-08 @ 23:41:52
URL: http://akraften.wordpress.com
Postat av: Sara

Heja heja!



Jag gillar också siffror men blev lite fixerad av det hela så jag får nog ändra saker att räkna. Kanske antal besök på gymmet fram till jul eller nåt! :-)

2010-11-09 @ 09:00:42
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0