Dag 15, två veckor :)

Jag utbrast "YEAY! Yeay, yeay, YEAY!!" efter att ha stått på vågen i morse ^^

Älskar att gå på cambridge för de flesta dagarna börjar så jävla bra ^^ Och börjar dagen bra så brukar den fortlöpa bra också =D

Idag är ju en bra dag över huvud taget... även om jag är sjuukt nervös! Jag har dock sovit väldigt bra inatt och det känns skönt :) Känner mig utvilad och taggad till att sätta igång med träningen den här veckan, och jag kickstartar med att först träffa personlig tränare och senare ikväll gå på ett tufft pass T-box ^^ 

Så är ni sugna på att veta vad vikten var då? ;)

Dagens vikt var 105,4 kg. Minskning sedan igår: -0,8 kg. Total viktminskning: -6,3 kg =D

Dvs 0,4 kg kvar till första delmålet! YEAY YEAY YEAY!!! ^^

Tror vi att jag når det till imorgon? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS GRATTIS!! Lycka till med din PT! Tjohooo... =)

2010-11-01 @ 08:41:04
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sara

Stort grattis! Hoppas mötet med PT:n blir ännu bättre än vad du föreställer dig!!! :-)

2010-11-01 @ 13:29:57
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0