Blodsmak i munnen

... jajjemen! Har aldrig någonsin hänt att jag tränat så hårt så att jag fått blodsmak i munnen efteråt. Men det såg Fredrik till idag! I love it!

PT Fredrik och jag kom mycket väl överens, även om han ogillade min cambridgediet, som väntat. Vi har lagt upp det så att vi träffas 1 gång per vecka... och det är det enda jag ska gymma... sen får jag gå på gruppträningar, och det är jag cool med. MEN jag måste vila minst 2 dagar i veckan. Jag är cool med det också ^^ Vi ska ses i 10 veckor from idag och när det börjar närma sig slutet på min cambridgekur ska han hjälpa mig med hur min träning ska se ut efter det. Han kommer nog även ge mig några pointers på hur jag ska äta :) Fast jag har ganska bra koll på det redan :)

Han körde hårt med mig men höll ändå hela tiden koll på hur jag mådde och sa att jag fick säga till om jag blev yr eller illamående. Men ingenting sånt. Nu efteråt är jag trött och jag ska ta en liten powernap, men jag mår väldigt bra :) Ingen soppatorsk här inte :) Men jag är säker på att jag förbränt alla kalorier som jag tänkt stoppa i mig idag och lite till. Att man får blodsmak i munnen beror tydligen på att man förbränner fett-depåerna, och inte de kalorier man stoppat i sig. SÅ det känns ju också bra.

Jag drack 3x0,7 L på gymmet, dvs 2,1 Liter. Och nu har jag druckit en till sån flaska... jag är alltså redan uppe i allt jag ska dricka idag. Det känns också bra. Men jag är säker på att jag behöver dricka mer :)


Hoppas ni har en underbar dag! Nu ska jag vila en stund.. på eftermiddagen blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0