Bah!

Sugig tisdag! Jag har tråkigt! Och när jag har tråkigt blir jag aggressiv. Detta är ingenting jag tänker be om ursäkt för. Nej jag blir arg på mina vänner när de inte ser att jag mår dåligt av att vara rastlös och ha tråkigt. Det är faktiskt en av de saker som gör mig mest nere. När mina vänner inte ställer upp för mig då, och inte hittar på någonting med mig då blir jag arg. De får helt enkelt ta det, för det är faktiskt deras fel att jag har tråkigt. Nu blir jag inte arg på dem som jobbar, har barn, eller helt enkelt inte har tid. Nej jag blir arg på dem som sitter på sina feta och inte har lust eller ork. Det gör mig arg. För jag lyfter fan på mitt feta när mina vänner behöver mig. Ganska snabbt också, i den mån jag kan.

Japp arg och den här dagen suger och det snöar och jag hatar snö och jag hatar vintern och jag vill ha sommar och jag skulle träna idag om jag inte hade sån förbannad träningsvärk och om det fanns någonting att träna idag men det gör det inte och jag blir så trött på mig själv och mitt liv så jag byter om till mjukiskläder igen istället (jag hade nämligen gjort mig i ordning och hade förhoppningar om den här dagen) och drar täcket över huvudet och hatar världen. 

Fan.

Kommentarer
Postat av: lev lycklig

Vad jobbigt men du nu kan det bara bli bättre. Följer din kamp mot kilona du är en förebild 1/1-11 börjar jag

2010-12-01 @ 08:34:13
URL: http://gladare.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0