Mitt nya jobb :)

Helt fantastiskt! Jag älskar det! Jag kommer trivas superbra där!

Jag har suttit och gjort fina smycken, pratat med mysiga brukare och bara myst hela eftermiddagen! Helt underbart!



På tal om någonting helt annat så har jag börjat töja mitt ena öra. Något som jag aldrig tidigare har vågat gjort (alla andra jag känner som gjort det gjorde det för ca 8 år sedan...) men nu har jag börjat.. tror jag är uppe i typ 3 mm, tänkte dock inte göra mer än 10 mm... ifall man ångrar sig och vill att det ska växa ihop igen. :S

Nu ska jag se om jag ska hitta på någonting att göra... verkar som att bara för att jag känner att jag har tid att umgås med folk idag så har ingen tid med mig... men men... Annars får jag väl fortsätta titta på Bleach :)


Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0