Dag 24 (66)

Idag är det 107,4 :)
Så trots mina eskapader den senaste tiden så har jag inte rört mig uppåt iaf!

Jag hade en uppenbarelse inatt.
Jag ska ju tatuera mig den 28/4.. och så har jag ju mina vackra redan... framförallt den jag har på sidan:


Den var förstås finare när jag var lite mindre, hur som helst blir det nu lite grejer på min vänstra arm som senare kommer byggas ihop med den *pekar* och då måste jag ju vara smal ^^

Lägger upp bilder på mina andra också bara för att jag är så stolt:
Anno 2005


Anno 2006 - I think :S


2006, också..

Blomman är från 2007. 


Idag har jag pratat med tele2:s support och dazzled them a bit ^^
Mitt internet har strulat lite den senaste tiden.. på vilket sätt tänker jag inte gå in på för många av er kommer ändå bara sitta där och känna er lika puckade som jag har gjort, och jag är ändå född framför en dator mer elle mindre.
Men min supportkille, som hette Markus och bor här i Eskilstuna men som jag inte känner, skrattade av förtvivlan när han inte ens kunde felsöka ordentligt för att det inte fungerar ^^
Jag bjöd över honom på kaffe, men han lät nervös och sa att han inte hittade till min adress som han ju hade framför sig ^^

Hur som helst en felanmälan blev det. Såna här gånger är jag lite lycklig att jag bestämde mig för att skaffa en dångel från telenor. Man kan inte supersurfa men jag kan iaf kolla FB, mailen och ha msn igång ;) Och blogga förstås =)

Snart ska jag göra mig klar för att gå till gymmet och köra skiten ur Ronny, senare ska jag jobba, kanske inte riktigt lika wohooigt ^^

Ni får gärna kommentera mina små skönheter, de älskar att få uppmärksamhet ^^
Bild kommer naturligtvis på den nya sen ;)

Må gott idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0