Dag 2

106.6 :) -4,7 

Yeay yeay yeay yeay yeay!!!

Idag är en bra dag ^^ Mycket bra dag ^^

Jag ska titta på lägenhet idag, den kanske är perfekt.. kanske till och med min utopi! Kanske får jag flytta in hur och när jag vill ^^ Jag skulle bli så lycklig! Jag sa upp den här lägenheten igår och sen åkte jag hem till Fia och fuskade med ett par pannkakor, men det gick bra ändå! 

Nu sitter jag med min kopp kaffe (jag vet förövrigt inte om det är något jag vill stoltsera med. Jag har ju alltid varit så stolt över att jag INTE dricker kaffe, nåja, får väl sluta med det när jag slutar med kuren,... känns bra att dricka kaffe just nu, te doesnt do it for me anymore!) och myser lite i mina träningskläder. Snart är det dags för skola med seminarium, och sen är det gymmet med Ronny, troligtvis fria vikter idag också. Men sen... vid halv tre ska vi träffas jag och hyresvärden ^^ Sen kanske jag börjar packa redan i helgen.

Ja och så ligger ju lägenheten på vackra östermalm (nej inte Stockholm, vi i Eskilstuna har också ett, fast det är också ett lite finare område) det kan bli riktigt bra det här!

Så håll tummarna för att den är fantastisk på insidan också!

Må gott idag ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vännen!! Det låter underbart med ny lägenhhet. Underbart med minus på vågen. Underbart att du är på G igen. DU ÄR BÄST STARKAST OCH FINAST!!! KRAM

2010-03-19 @ 14:18:04
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0